مقاله شخصيت برند تيم‌هاي منتخب ليگ برتر فوتبال ايران تبيين ابعاد و ارائه مدل مسيري

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن مقاله شخصيت برند تيم‌هاي منتخب ليگ برتر فوتبال ايران تبيين ابعاد و ارائه مدل مسيري :


سال انتشار : 1395

تعداد صفحات :29

هدف: هدف از انجام این تحقیق تبیین ابعاد و مدل‌سازی شخصیت برند تیم­های منتخب لیگ برتر فوتبالبود. تحقیق به‌روش توصیفی- پیمایشی انجام شد.. روش‌شناسی: نمونه‌ها شامل 673 تن از هواداران تیم­های منتخب لیگ برتر فصل 91-92 (پرسپولیس, استقلال, تراکتورسازی و سپاهان ) بود که در لیگ دوازدهم برای تماشای بازی در استادیوم مجموعه آزادی تهران حضور می‌یافتند. ابزار تحقیق پرسشنامه محقق ساخته‌ای با 45 سؤال بود. پایایی پرسشنامه بر اساس آلفای کرونباخ معادل 95/0 به‌دست آمد(01/0 P<). یافته‌ها: بر اساس نتایج تحقیق ابعاد منحصربه‌فرد, کمال, خیره‌کننده, متمایز, مهیج, کلاسیک و موفق تبیین کننده مدل شخصیت برند تیم‌های فوتبال لیگ برتر می‌باشند. نتیجه‌گیری: مدیران ورزشی و بازاریابان می‌توانند با توجه به این ابعاد و متغیرهای تبیین کننده هر بُعد, در تبلیغات خود به جذب بیشتر هواداران, درآمدزایی و کسب جایگاه برتر در بازار دست یابند. همچنین حامیان مالی از طریق انطباق شرکت و محصولات خود با هر یک از این ابعاد قادرند رابط دوسویه مناسبی را برقرار نمایند.

لینک کمکی